Gigaset COMFORT 550A IP BASE
Nový standard v pohodlné komunikaci s funkcemi profesionálního telefonu a uživatelsky přívětivým webovým konfigurátorem
Výběr z funkcí
- Nadčasový a elegantní design
- 2,2“ TFT barevný displej pro optimální čitelnost
- Funkce handsfree & připojení náhlavní soupravy
- Podporuje hovory s vynikající kvalitou zvuku HDSPTM s kodekem G.722
- Pohodlné nastavení pomocí webového konfigurátoru Gigaset
- Přístup ke kontaktům Google a Microsoft 365 – každý o kapacitě 1.000 záznamů
- Centrální telefonní seznam až na 500 záznamů
- 3 místní telefonní záznamníky s individuálním časovým ovládáním
- Oznamování nových zpráv jak přes sluchátko, tak přes webový konfigurátor Gigaset
- Přímý poslech hlasových zpráv přes sluchátko
S přístrojem COMFORT 550A IP BASE představuje Gigaset nový standard pro IP telefonii doma a v domácí kanceláři. Nadčasový elegantní design vypadá dobře jak na pracovním stole, tak kdekoli v domě.
Hovory a konferenční hovory
Při profesionálním používání ohromuje Gigaset COMFORT 550A IP BASE profesionálním připojením náhlavní soupravy a integrovanou funkcí handsfree: tak máte volné ruce na dobrou konverzaci a přímé přepisy. Vynikající kvalita hlasu je zaručena i u klasických telefonních hovorů.
Webový konfigurátor
Nový webový konfigurátor Gigaset s intuitivním uživatelským rozhraním umožňuje rychlé nastavení a zprovoznění základny. Díky přístupu k průvodcům Gigaset se DECT i VoIP připojení, stejně jako přesměrování hovorů a DECT repeatery, snadno nastaví.
Řízení kontaktů
S působivou kapacitou až 500 záznamů v centrálním telefonním seznamu nabízí Gigaset IP BASE prvotřídní možnosti ukládání. Kromě toho bezproblémová integrace účtů Google a Microsoft 365 umožňuje v obou případech uložit 1.000 kontaktů pro maximální efektivitu vaší komunikace.
Telefonní záznamník s časovým ovládáním
Gigaset COMFORT 550A IP BASE se může pochlubit třemi digitálními telefonními záznamníky. To vám umožňuje jasně přiřadit soukromé i firemní hovory nebo rodinným příslušníkům přiřadit jejich individuální telefonní čísla a telefonní záznamníky. Kromě toho lze telefonní záznamníky individuálně načasovat přes webový konfigurátor. To například dovoluje automatické přesměrování hovorů na záznamník po pracovní době.
.